Bu Blogda Ara

21 Ekim 2012 Pazar

Yurdun Banyosunda

Ben 22 yaşında İstanbulda üniversite son sınıfta okuyorum. Anlatacağım olay 2 sene önce üniversitenin yurdunda gerçekleşti. 5-6 seneden beri tüysüz erkeklere ilgi duyuyorum. Ancak pasifim. Anlatacağım olayın kahramanı da bizim okulun Genetik bölümüne öğrenci değişim programıyla gelmiş 1982 doğumlu
Avusturyalı bir öğrenci. Adı Jens’di. 1.80 boyunda tam benim istediğim gibi tüysüzdü. Suratında hiç tüy yoktu bacaklarında ise çok hafif sarı tüyler mevcuttu. Beni çok kışkırtıyordu. Atletik de sayılabilecek bir yapısı vardı. Göğsü de pasparlaktı. Bir cuma akşamı herkes 29 ekim tatili için memleketine gittiğinden yurtta bizim kat bomboştu. Sadece o ve ben vardık.
Lavaboda elimi yıkarken o da lavaboların oraya geldi selamlaştık ve banyoya girdi. Ben ise banyo kapısının altı yerden 10 cm yukarıda olduğu için aniden kapının altından içeri bakmak aklıma geldi. Baktığımda adeta kuduracak gibi oldum. Jens soyunuyordu. Kilodunu da çıkardığında aletini de görmüş oldum. Gerçekten uzun bi aletti ve de kılsız vücudunun aksine orman gibi tüylüydü aletinin çevresi. Testisleri de büyüktü ve adeta sarkıyordu.
Yıkanmaya başladı. Vücudunu yıkadıktan sonra aniden elini aletine attı ve sabunlamaya başladı. Sonra ardı ardına sıvazlamaya başladı aletini. Yaptığı masturbasyonun etkisiyle zaten büyük olan aleti gitgide büyüyordu. Ben ise deli gibi heyecanlanmış ve yüzümü kapının altından yere dayamış onu seyrediyordum. Fakat tam o sırada aniden kendimi tutamayarak hapşırıverdim. Ve 1 saniye sonra kapının altından onu izlediğimi anlayan Jens kapıyı açtı ve biraz kızgın bi şekilde napıyorsun sen burada dedi.
Ben ise çaresiz seni izliyordum dedim. Biraz düşündü al o zaman dedi ve banyonun kapısında ağzıma verdi. Bana sakso çektirmeye başladı. aleti tekrar büyümüş ve ağzıma sığmaz olmuştu; tabii benim aletimde büyümüştü. 2 dakika süren ateşli gitgellerden sonra ağzıma boşaldı. Ben ise çok zevk almama rağmen meninin tadı iğrenç geldiği için hemen tükürdüm. Daha sonra banyonun içine girip kapıyı kapadık. Yurdun banyo kabini oldukça geniş ve de sıcaktı bu yüzden rahatlıkla sevişebiliyorduk.
Hemencecik soyunmama yardım etti Jens gerçekten azmıştı ve de onunki kadar olmasa da yine kılsız sayılabilecek popomu sıkıştırıyor bir yandan da avucun içine hem kendi hem de benim aletimi almış vaziyette ağzımı burnumu yalıyordu. Ben ise henüz boşalmamıştım. Bu sırada yukarıda duştan gelen sıcak suyun da bizi iyice azdırdığını söylemeliyim. Jens aniden daha fazla dayanamadı ve beni döndürüp aletini popoma yapıştırdı. Önce tereddüt ettim ama kudurmuştum artık zevkten.
Önce istemesem de refleks olarak kendimi kastım ama Jens çok kuvvetli bastığından hart diye aleti bana girmişti. Gerçekten ilk girdiği andaki hissettiğim şey zevkten ziyade bir acıydı. Ama 1 dakika gidip gelmeden sonra aleti prostatıma kadar eriştiği için ben de zevkin doruklarındaydım ve kendi kendime boşaldım. Jens ise öyle hızlı gidip gelliyordu ki hem inliyor hem de kıçımı yırtacak kadar kuvvetli pompalıyordu.
Benden bir dakika sonra da Jens içime boşaldı. Zevkten ve nefessizlikten olduğum yere yığılmıştım. Jens ise pis pis güldü sonra orta parmağını kıçıma soktu şöyle bir çevirdi ve bornozunu alıp odasına çekip gitti. Ben de doğrulup biraz pişmanlık da duyarak duş alıp odaya gittim. Jens’le sene sonuna kadar 10-12 kez daha seviştik. Sonra o ülkesi Avusturyaya geri döndü.

3 yorum:

  1. merhabalar istanbul ümraniyede yanlız yaşayan 175 90 43 aktifim genç parlak pasiflerle tanışmak istiyorum tel 0543 916 16 02

    YanıtlaSil
  2. Slm Ben Eser Bursadan Tanışmak İsteyen Bayanlar Arasın.. 0542 218 43 93

    YanıtlaSil
  3. G.antep ve civari hos sohbet ve sex isteyen her yastan bayanlar cagri atin. 26 yas 179 boy atletik yapili ve oldukca yakisikliyim. Ciddi samimi olanlar. 507 122 3135

    YanıtlaSil